Page 7 - Vitale Vakantieparken Magazine maart 2021
P. 7
VIER PIJLERS SPANNEND
Het plan dat Raymond in 2020 schreef, is gestoeld op vier “Een financieel adviseur heeft alle bovenstaande plannen door-
pijlers. “Ten eerste werken we aan kampeerplaatsen met een gerekend. Samen met Marketing Drenthe hebben we bekeken
minimale ecologische ‘footprint’. Er is razendsnel internet, maar of we aansluiten op de wensen van onze doelgroepen. Daarvoor
de stroom daarvoor wordt opgewekt door onze gigantische hebben we onze plannen naast de door Marketing Drenthe
‘zonnebloem’. De aanrijdweg wordt met opgemaakte gastenprofielen gelegd. Tot slot hebben we nog
hulp gehad om het plan een beetje ‘lekker lezend’ op papier te
krijgen. Het is best spannend: we leggen onze ziel en zaligheid
in handen van REX. Zelf investeren we twee ton in het park en
“Snelheid is nodig, we hopen op een ton subsidie. Het is mooi dat de provincie het
belang van recreatie en toerisme inziet. Het is natuurlijk ook een
want ondernemers economische sector waar Drenthe niet zonder kan.”
moeten snel
kunnen schakelen”
circulair materiaal aangelegd, de verlichting werkt op zonne-
energie en de kampeerzuilen zijn van gerecycled plastic. Als
tweede gaan we Paardenlodges opzetten. Het is een glamping-
tent met veranda, een aangrenzende paddock en stal waar je
je eigen paard kunt onderbrengen. De derde pijler vormt het
GlampCamp waar we 7 grote glampingtenten plaatsen. Ze heb-
ben hun eigen sanitair en bezitten een ruime veranda. Tot slot
willen we 15 tinyhouses in het bos plaatsen.”
Typisch Drentse gasten?
VITALE VAKANTIE PARKEN DRENTHE
VIT ALE V AKAN TIE P ARKEN DREN THE 7 7